Hvis brikker ikke fungerer. Da trenger brikken en ny validering. Vi anbefaler følgende:

  1. Ta brikken med til nærmeste validerings-boks. Vi har en ved inngangen til Kiwi og en i Dr. Kobrosvei 2.
  2. Legg brikken (vannrett/flatt) på leseren/boksen. Viktig at den holdes der helt til du ser et fast grønt lys. NB! Andre elektroniske nøkler på knippet kan skape forstyrrelser under validering. Derfor anbefales det å ha brikken separat fra annet elektronisk utstyr, f.eks. bilnøkler, etc.
  3. Da brikken er oppdatert trenger du ikke å oppdatere den før om 30 dager. Samme prosedyre gjelder da.
  4. Virker ikke brikken etter gjennomført valideringen, må stiftelsen kontaktes.

På dagtid/virkedager: Ring kontoret på telefon 97976444.

Mellom kl. 15.00 og 07.00: beredskapstelefon 95742419.

(Eventuelt sikkerhetstjenesten, telefon 67690000.)

 

 

Med vennlig hilsen

Stiftelsen Ahus Boligselskap

Teknisk drift